diumenge, 1 de juny del 2008

Monia a tothom!

Ara que queden pocs dies per acabar el curs i podria decidir passar el temps prenent el sol com els llangardaixos, em deixo convèncer per la meva parella i em disposo a començar un bloc.

La veritat és que jo sempre havia dit que a mi en aquest món de la blocosfera ja m'hi podien esperar assegut però ves per on m'he deixat entabanar en un moment de debilitat. El cert és que no sé pas si el que miraré d'explicar, tant habitualment com pugui, li pot agradar a algú, però no diuen que el més important és participar...? Doncs això és el que em disposo a fer, participar d'aquest gran món virtual i explicar de passada les meves experiències professionals a qui li puguin interessar.

Des de fa uns quants anys treballo d'educador d'educació especial en un institut d'educació secundària i el que miraré de fer, sense pretensions de cap mena, és explicar-vos quines coses fem, o ens deixen fer, i quins projectes tenim en ment per mirar de fer realitat aquesta gran utopia anomenada "inclusió".

Probablement us preguntareu perquè "La Motxilla Groga". Doncs bé, la motxilla groga, que és la que veieu en el meu perfil, és la que m'ha acompanyat durant tots aquests anys i que he anat omplint de bons moments. Actualment la pobra lluita per no caure a les mans de la meva parella, i conseqüentment a les escombraries.

Espero que us agradi aquest bloc i que m'acompanyeu en aquesta nova experiència, que estic segur serà molt enriquidora!

PD: El títol d'aquest post no és fruït de la meva paranoia sinó de la salutació matinal que fa el fill del director de tesi de la meva parella, un nen encantador.

7 comentaris:

Anna ha dit...

jeje, ara dóna'm la culpa... però si jo no he fet res... :P

Anònim ha dit...

Benvingut a la blocosfera, la forma més segura d’amagar els nostres pensaments.

Jordi Casanovas ha dit...

ja anirem passant per aquí

Roger ha dit...

anna: més que a culpa n'ets la instigadora i el corcó, que no has parat fins que he caigut a la teva trampa. Molts muacs!

amkiel: gràcies per la benvinguda i espero que tot el que "amagui" no et deixi seguir disfrutant del bloc.

jordi: gràcies pel comentari, per aquí estaré.

sil ha dit...

ja ja, has caigut a la xarxa...
El que no entenc es que hagi de ser groga precisament... quin color mes 'bonic' o?

Roger ha dit...

Sil: és el meu color preferit... i un moment "d'enajenación mental".
Una abraçada!

Anònim ha dit...

benvingut a la blocosfera! i per molts posts!!!