Avui ha estat l'últim dia abans que els alumnes comencin el proper dilluns. Aquests dies han estat força estresants amb els horaris, les reunions i les coordinacions, però el cert és que ja tinc ganes de començar. Sé que serà un any dur amb ja que per primera vegada atendrem a alumnes de tota la ESO i a més posem en marxa un projecte de TVA (Transició a la Vida Adulta) a través d'un taller de cuina amb els alumnes de quart.
Ara tenim per davant un pont de quatre dies (els que tenim la sort de poder-ho disfrutar) amb el que tinc la intenció d'acabar de carregar piles i centrar totes aquelles idees que tinc al cap després d'uns dies amb moltes coses noves, però després de disfrutar-los encara aquest nou curs amb moltes ganes i il·lusió.
Aquest any la USEE està molt ben diferenciada en dos grups, un grup amb alumnes de 1r cicle (1r i 2n d'ESO) i un grup amb alumnes de 2n cicle. En el primer grup tindrem, de moment, sis alumnes i en el segon 3 alumnes. D'aquests 9 alumnes només dos són nous però les dificultats cognitives que presenten són força importants , per tant el suport que necessiten per poder fer front a les demandes que l'escolarització inclusiva suposa hauran de ser ostensibles.
En algun post anterior he comentat que principalment la meva feina és la de donar suport a tots aquesta alumnes a l'aula ordinària (recordeu que només fan a la USEE les assignatures instrumentals -matemàtiques i les tres llengües-) donant un cop de mà al professor ja que l'atenció que aquests alumnes necessiten fa que avegades els recursos de que disposa siguin limitats. Tot i que en cursos passats quan comentava als professors la possibilitat d'entrar a les seves classes hi trovaba alguna reticència, aquest any ha estat tot el contrari i les demandes han superat la meva capacitat per desdoblar-me. Això demostra que aquesta manera de treballar funciona o al menys en la realitat del nostre institut hi té fet el seu propi espai.
Avui només us volia fer cinc cèntims de com es presenta el curs, però en el proper post us explicaré en que consisteix el projecte de TVA que us he anomenat una mica més amunt.
Salut!
Ara tenim per davant un pont de quatre dies (els que tenim la sort de poder-ho disfrutar) amb el que tinc la intenció d'acabar de carregar piles i centrar totes aquelles idees que tinc al cap després d'uns dies amb moltes coses noves, però després de disfrutar-los encara aquest nou curs amb moltes ganes i il·lusió.
Aquest any la USEE està molt ben diferenciada en dos grups, un grup amb alumnes de 1r cicle (1r i 2n d'ESO) i un grup amb alumnes de 2n cicle. En el primer grup tindrem, de moment, sis alumnes i en el segon 3 alumnes. D'aquests 9 alumnes només dos són nous però les dificultats cognitives que presenten són força importants , per tant el suport que necessiten per poder fer front a les demandes que l'escolarització inclusiva suposa hauran de ser ostensibles.
En algun post anterior he comentat que principalment la meva feina és la de donar suport a tots aquesta alumnes a l'aula ordinària (recordeu que només fan a la USEE les assignatures instrumentals -matemàtiques i les tres llengües-) donant un cop de mà al professor ja que l'atenció que aquests alumnes necessiten fa que avegades els recursos de que disposa siguin limitats. Tot i que en cursos passats quan comentava als professors la possibilitat d'entrar a les seves classes hi trovaba alguna reticència, aquest any ha estat tot el contrari i les demandes han superat la meva capacitat per desdoblar-me. Això demostra que aquesta manera de treballar funciona o al menys en la realitat del nostre institut hi té fet el seu propi espai.
Avui només us volia fer cinc cèntims de com es presenta el curs, però en el proper post us explicaré en que consisteix el projecte de TVA que us he anomenat una mica més amunt.
Salut!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada